Monday, March 14, 2011

terapi

weekend memang lah indah.. cukup indah lagi bila ditaburi dengan segala kemewahan barang2 idaman kalbu.. heh~~ nyampah okeh.. biasalah.. akhakk kan mata duitan, materialistik! muahahahahahaa

sepatutnya kan, saya pergi Pulau Perhentian tau Sabtu lepas.. sepatutnya jugak esok entry saya mesti punyalah pasal perhentian part 1 2 3.. aahhhhh gewdix ber part2.. sedih bila dikenang!
tapi kan mmg plan holiday perhentian ni mcm x de dlm jiwa saya lately.. saya mcm malas sgt.. tiket flight pergi KB dah ada.. tp seminggu lagi nk pergi hotel belom book, duit tak cash out, cuti pon x apply.. rasa berat sgt nak pergi.. siap cakap kat kawan saya Shinnaz yang saya takmo pergi! sedihkan..T___T tiket flight bukan murah weh.. dah burn gituw je... membazir amalan syaiitoonnnnn
rupanya tak..saya harus bersyukur... ada hikmah setiap kejadian... flight sabtu pagi.. kita semua dapat tahu tsunami melanda Jepun Jumaat ptg.. memang lah tak kena Malaysia.. tapi kan bagus dengan langkah berhati2?? so, keputusan TAK PERGI lah kan... bila hari ahad pulak dapat berita boat pergi Perhentian jam 10 00 pagi terbakar.. what??? cuba bayangkn kalo saya pergi.. entah2 saya naik boat tu... haiihhhhh tu lah saya kata hikmah bukan??
so sedih laah weekend tiada percutian seperti yang dirancangkan 6 bulan lalu.. lamaa tau nak rancang holiday! hahahahaha aku kan kedekut.. book flight nk time murah2 je.. -__-

tapi kan.. kesedihan itu hanya sementara.. bila digantikan dengan kegembiraan.. huahuahuahauhau rasa nak lempang muka kau! ** pangggg**
alaahh ingat nak jalan2 je... window sopping! tapi mcm gerammmm je.. mana boleh tahan.. kata napsu buaya?? ^__^ alaa sikit je....  kata nak kasi terapi minda.. dah laa sedih tak dpt holiday.. huahuahuahuaua


dapat 2 barang sebagai terapi.. satu beg biru 1 lagi beg kelabu!

dapat ini :) isi dia tak payah lah tunjuk..  tak nak lah nnt jadi riak! hahahahahahaa barang2 biasa je..
sukaa sukaa sukaaa sambil lompat tinggi tinggi atas katil!

ohh air hijau!
ini tak bleh tinggal.. tak tahu kenapa! tak faham tak fahammmmmm


2 comments:

  1. hahahahaha.. last minute jumaat dpt duit claim weh.. kalo x mmg plan nk bwk g perhentian kan! hahahahahhaa mana kasut u?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...