Monday, March 21, 2011

donat - donut

lepas ni kan.. lepas ni..
saya dah boleh bukak kedai donat..
mengalahkan jenama donat terkenal yang tidak asing lagi kalau bukan.. Jco, Big apple, krispy kreme (betul kah ejaan nya gitu??), dunkin donat mahupun kedai2 roti terkenal... hahahhahahaha -perasan!!-

sebab pe tau... sebab...
saya ada ini........


mcm tak percaya okeh ada buku ini... masalahnya buat ke??? meh tgk isi dlm buku yang tertera... ngeh ngeh semangat hokey!!







nah kau... nampak menyelerakan??? tapi 'kalau' laa saya buat nnt adakah ianya akan kelihatan seperti ituw... cehhhh melemahkan semangat sungguh! anda mampu membuatnya!!!

tp kan pelik tak? apa motif beli buku donat?? kau nk mkn donat hari2 ke??? hahahahahha
sebenarnya saya pun tak tau kenapa! balik semalam my mum kasik buku ini... bila belek2 kan.. hati yang jahat berkata-kata "alahhh cara buat donat semua sama je... cuma letak hiasan je lain2.. membazir tau mama belikan buku donat!" gila berlagak! rasa nk lempang je! padahal kau belum tentu berjaya menguli donat! haihhsssss

lalu.. misi menguli donat pun dilakukan... tunggu lah next time apdet! ngeh ngeh ngeh

2 comments:

  1. okeh . tak sabar nk tunggu apdet !

    ReplyDelete
  2. hahahahahah tunggu... jadi ke tak jadi ke taakkk uwaaaaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...