Thursday, March 3, 2011

sambal udang petai

mari bersama rancangan masak-masak... ehh rancangan masak bersama chep sally... (bahasa melayu tatabahasa karangan mmg teruk!) huahuahuahua.. mcm lah ko terer masak.. masak pon dua minggu sekali... -__-

ohh cerita pasal makanan lagi.. tak sanggup okeh..
habis, dah itu je cerita menariks yang ado.. x kan nk cerita pasal semalam singgah kedai runcit beli krim mandian pulak... haihhhh

saya mengaku saya orang kampung walaupun hidup mewah dibandar raya Kuala Lumpur... huahuahua tp tak tak.. saya lahir di kuala lumpur..  ;p
sebenarnya kan nak bagi tahu, tekak saya tekak orang kampung! makan nak sambal belacan.. nak petai, nak jering, nak tempoyak, nak ikan pekasam... itu semua x de kat kota london! bagi saya bau petai adalah wangi! wangi dari bau spaghetti bolognese atau cheesecake dan lebih wangi dari bau coffee starbucks..  -menangis-

ini dia bau wangi itu....


lupakan kolestrol yang akan diternak dulu...

sambal belachann dan tempoyak.. mana boleh tinggal benda ini..
hah sume kaler merah2.. biar sampai buasir! cesssss

dah.. selamat menjamu selera... nomm nommmm esok cuti! yahooooooooo

3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...