Friday, March 11, 2011

pengakuan jujur dia terhadap saya!

cerita fresh ni.. muahahahahahhaa :)

pagi tadi kan, sambil siap2 nak pergi kerja... jam comel side table sebelah katil tunjuk pukul 6.25am.. saya sedang tenyeh liquid eyeliner kasik mata nampak besar.. kalo tak mata tu nampak macam nak tak nak je bukak... T___T

sambil muka tergedik gedik depan cermin kan, saya tanya dia.. "awak tahu apa saya suka???" sambil tersenyum senyum kambing kedip kedip mata harapkan ungkapan yang indah.. lagi pon sebenarnya nak hari jadi dah ni.. kumpul laa duit nak suruh beli itu dan ini... huahuahauhauahuahua...

ce teka apa dia jawab.... aahhh tak payah laa teka.. meh nak bg tahu je terus! saya tengah terluka neh... sobb sobb

"saya mmg dah ada list apa yg awak suka.. ni semua ikut turutan akal dan minda saya tau... dengar dengan tenang..
dia ; petama awak mmg suka menggedik... saya jawab : OMG! smbil muka berkerut2

dia; kedua awak suka makan smpai dah gemuk sekarang.. saya jawab : tak jawab.. kembungkan muka je.. sigh

dia ; ketiga awak suka pergi jalan-jalan means holiday laa tuh .. saya senyum pahit pahit

dia ; keempat awak suka karoke.. kalo tak dapat pergi karoke dlm bilik pon awak terjerit2.. pening saya tahu takkk saya buat muka tak puas hati

dia ; kelima awak suka marah-marah... saya jawab heh??? smbil jegil2 mata...
dia; heyyyy cepat lahhhh... sekarang dah 6.40! awak nak pergi kerja pukul berapa????"

okey nak cepat laa ni.. lagipon saya memang dah tak sanggup nak dengar sampai yang keseploh tu.. belum yang ke doploh lagi.. mau nye haku pengsan!!


saya harapkan dia nak ckp pe tau.. awak suka berlian, awak suka beg LV awak suka Chopard, nnt hari jadi awak saya beli.. tapi hampehhhhhhhhh huahuahauhauhauahauhau - nangis- T_______T

dah dah.. isu dalaman betul! kesiannn saya kan???

6 comments:

  1. sabor dik..sabor...tp mcm sweetla...sekurang2nya dia paham kita...

    ReplyDelete
  2. hahahahaha tu pon sib baik x tggu smpai senarai ke sepluh.. mau nya saya x g kerja rini kak.. :)ini baru jujur sejujur jujurnya...

    ReplyDelete
  3. hoho kira ok la tu . nnt mesti dia blanja koraoke tanpa henti x pon beli set karoke & pas2 blnja holiday ! :))

    ReplyDelete
  4. lyn : dah dia kata bising smpai pening.. ang agak2 dia nk blikn ke set karoke tuh?? huwaaa.... kalo holiday tu slalu nya aku yg paksa... tak penah dia yg ajak dulu tau! sobb sobbbb

    ReplyDelete
  5. sekurang2nya hubby hg paham hg kan..erm..

    ReplyDelete
  6. hahhahahahaha MABELESSS!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...