Wednesday, December 28, 2011

Singapore / JB - Johor Premium Outlet

2nd day bangun pagi2 after bfast, relax sekejap, mkn tgh hari...

hujan lah pulak.. sobbbss -___-

misi ttp diteruskan.. before pergi JPO, cousin z ajak pergi metrojaya sale kat stadium JB.. ingat tak shopping apa2 lah kat sini sbb simpan duit nk pergi JPO ni.. hewwhewww.. tp tidak sama skali... kat sini je dah habis almost rm150.. bantal, bedsheet semua murah gilos! harus lah ambil kan.. karang menyesal!

after that weall terus pergi JPO.. sampai2 je.. wahh waahhh.. mcm kat baverly hills! okey tipu! hewhewww.. cantik lah tempat dia.. haruslah barang yang ada kat situ pon semua cantik2... ada Coach, DKNY, Armani, Zegna, Feregamo.. ahh seangkatan dgn dia lah.. saya mmg nk aim coach actually... -__- verangan dr dlm kereta aku galas coach! simpati!!

aku masuk coach yg 1st sekali.. gila bekorbar2.. muahahaha.. harga coach dlm 1500++ then ada lgi 30%.. dapat lah dlm 1k lebih sikit.. tapi aku tak beli poonn.. huaaaaa aku kan bangsa kedekut.. kalo beg tu rega rm500 mungkin aku beli! ni seribu.. aku tgk je lah sambil meleleh2 air liur.. buat muka simpati pon x dpt jugak.. malah z tggu je kat luar! cisss betol kan... jum menangis sesama jum!

last2 beli jugak GAP selai dua buat kenang kenangan.. hahahhaha ingat tu dah murah gila.. tp bila balik KL GAP mmg tgh sale.. sama je rege.. lagi cantik pulak.. menitis air mata aku sekali lagi! soooobbbsss sedu sedan T___T

for me lah kan, JPO ni kalo orang yang jenis aim sesuatu branded items, mmg lah berbaloi pergi... armani dr rega 3k bila diskaun dah tggl 1k++ tapi dah kalo jenis aku ni, tak reti nk pakai baju ribu2..jd aku tak berapa layak lah pergi... huahuahuhauhaua tp atleast ko dah smpai johor, kena lah jejak jugak JPO ni.. kang tak lengkap pulak kan... >____<  ehh brand2 mcm padini, charles n keith, guess, GAP, cotton on pon ada.. tp aku tgk sale dia sama je mcm KL.. lg byk choice kt KL! cane?? cane??






ingat lepas JPO nk masuk Sing round2 kat orchird road ke hape ke kan.. skali keluar JPO pon da mlm! kata tak syiok kat JPO tp punya laa lama kat dlm tu! HAHAHAHA

satu lg tempat orang kata.. orang lah kata kalo pergi JB kena mkn seafood dekat Senibong Cove.. ehh betul ke? aku pergi jugak.. dia punya sotong goreng tepung mmg sedap gilos.. yang lain tu sooo soooo je lah.. tp mebi org kata kena pergi sebab bila mkn mengadap singapureee kot... sedap lagi kat Jeram Kuala Selangor tuh! ke aku je yg rasa tak sedap sbb merajuk tak dapat coach?? mustahilll

ini tidaaakkk sedaaappp.. dah laa mahal! tak puas hati! tak puas hati.. pannnggggggggg

dah jum balik.. esok nak bangun awal.. nak pergi Universal Studio.. bas tggu kat hotel nak gerak kul 7.30 pagi.. gila awal.. tido atas katil berangan dulu tangkap gambar depan globe USS.. nak buat tu je semata2?? hahahahhaha

2 comments:

  1. wah sally seronok nya dapat berjalan..akak ni biler lah nk sampai jb

    ReplyDelete
  2. aku tertarik part jeram kuala selangor tu je.. kat mane area tu, tlg ekspelin kat org tg karang seperti aku ni..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...