Wednesday, March 23, 2011

Chocolate Donuts!

haritu kan ckp nak apdet hasil donat kan...
tadaaaaa...... ngeeee -muka bangga-
hasil adalah berjaya! sedap sungguh.. tp mcm terkeras sikit! benci laaaaaaaahhh
kena usaha lagi neh.... nomm nommmm
(tengok lah kalau rajin) see see kan dah ckp dia selalu hangat2 tahi ayam je.. lepas ni, buku tu simpan je dlm almari buku.... keh keh keh...

ohhh comel kan donat saya..


sebenarnya bagi org yang dah tahu mesti kata mcm ni dlm hati dia.. "alaahh donat! itu pon nk tgk buku.. senang je nk buat..." okey.. fineeee tapi tidak bagi saya! susah laa buat donat.. nak kena uli, lepas tu nak kena kasi kembang.. kalau tak kembang, harap buang je doh tu dlm tong sampah! oowhhh susahhh susaahhh... T___T

saya ada post gambar2 hasil donat saya dlm FB.. komen mereka ramai yang keji dr memuji... haihhssss hahaha nasib i sayang uollss.. so i x marah.... muahahahaha mulia kan?? ade ke patut tak percaya haku nguli donat ni.. siap kata i beli lagi.. tak pun beli yang dah siap goreng lepas tu celup cekelat! kejam kan! kejam kan korang!!!!
penat tau bangun subuh2 uli donat kasik kembang lepas tu sampai tgh hari baru nk siap.. smpai ayah saya kata..."nnt abah pergi beli je lah dekat big apple.. lama lah tggu donat nk siap" x bg semangat langsung tau!!! uwaaaaaaa T_____T tp kannnn hasil tetap marvelous!

ini hasil kerja pada mereka yang tak percaya! ngeh ngeh ngeh

tak payah komplen dapur bersepah... biasalah orang jarang masuk dapur kn... sekali dia buat kerja opcos tunggang langgang - mcm hantu kak limah pon ada ko neh-

cara masak cekelat tu sungguh klasik!

dah.. dah... tunggu lah pulak entry bulan berapa or taon berapa ada gambar donat lagi... HAHAHA

2 comments:

  1. wow nmpk menarik...bila leh rasa ni :p

    ReplyDelete
  2. nak rasa?? nnt aku buat lain lah... yang ni da abis.. tp tggu laa tak tau laa taun bila plak.. haahahaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...