Wednesday, March 9, 2011

good food for good health and good life!

saya mula rasakan entry-entry saya banyak berkisahkan makanan.. haiihhsss
kan saya dah cakap.. saya dah boleh gantikan serina redzuan dan qi sebagai host JJCM! hahahahha

rasanya jugak kan da boleh tukar scope belog kepada kisah makanan je.. huahuahuahuahua
nak buat cane kan.. dah hari2 kita makan.. so share je lah.. mana tau nnt dah tua2 boleh gak flash back kat mana pernah makan.. dulu2 zaman muda mudi suka makan apa kan... dah tua2 nnt selera dia lain sikit :) -alasan-

aritu pergi KLIA hantar rombongan cik kiah.. ehhh ehh makcik saya pergi menunaikan umrah.. so dr pagi kan.. tak makan2.. tipu! sigh!! hahaha sarapan makan lah.. lepas tu dah berdiri lama.. mesti laa lapar!! balik singgah alamanda cuci mata.. hari jumaat.. OMG orang kerajaan ramai gilos kat Alamanda... saya dikelilingi wanita2 kerajaan! :p cari-cari jugak kawan saya shinnaz tapi tak jumpa.. mana tau dia ada kat situ boleh dia belanja saya lunch! hahahahahahhahaha dia kan orang kerajaan!

nak shopping pon x selesa.. sebab bila saya masuk kedai kasut.. semua wanita bertudung, baju kurung ramai berkumpulan kumpulan.. saya jadi malu.. rasa mcm orang asing baru turun planet pluto! hahahahahaha emosi sungguh..

then nak cari makanan.. boring lah asik asik fast food.. so berkira-kira nak masuk Johnnys or Black Canyon. so black canyon je lah.. makan dan makan dan makan...

good food for good health & good life
makan roti ngn fries je... hehehe ehh tak tak... tipu ! tipu!

this is mine.. aku kan tekak mat salleh~~ huahuahua
ape ke nama ni?? tgk ke nasik serius mcm tak cukup! tamak haloba
perghh ini sedap lah.. sejuk je masuk tekak.. cokelat ape ntah ngn watermelon frost
anak singa kekenyangan~ harus ke buat mcm tu?? penyapu rambut kau tak boleh blah! hahaha 


2 comments:

  1. ahahhah..bila u pergi yer??? tak nampak pun..fuhh!! selamat...hahaha ;p

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahah selamat lah u tak nampak kan! kalo x u mmg dah kena!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...