Tuesday, June 7, 2011

fenomena "nora elena"

mesti korang tau kan sekarang cerita nora elena sedang hangat di tayangkan kat tivi 3 kul 7.00-8.00 mlm kan... sape tak tahu.. gile ketinggalan aahh korang... nasihat pergi youtube sekarang! huahuahuahauhua

now, i rasa cerita nora elena ni mcm satu fenomena.. mana-mana pon orang sebut2... hairan... memula dulu saya tak tengok gak... stat tengok dah episode ke 8 rasanya... kendian layaaannnnn.. hari2 nak balik awal.. ntahapahapa.... T_____T



okey serius ni... saya rasa saya pon mcm x boleh nk skip langsung cerita ni.. kurang asam betul... asal pukul 5.30 je nk cecepat balik rumah.. takut x sempat! hahahahaha lps tu hubs saya siap ckp lagi... ni kereta banyak ni sebab semua org kejar nak blik awal tgk nora elena jugak agaknya... muaahahahahaha apa2 je laah kan.. janji aku smpai sebelum kul 7! lambat aku tarik muka! huahuahua

kat office pon sama.. tak habis2 nora elena.. adeehhhh.. siap tengok kat you tube memana eps yang tertinggal... tu belum termasuk sesi bercerita.. padahal semua dah tgk smlm, tp still nk cerita sambil feeling2 romantik, eeehhhh sukaanyaaa semalam seth mcm ni, mcm tu.... ooiiii kembali pada realiti... itu hanya watak lakonan laa wehhh...adeehhhhh
itu belum lagi smpai tahap meroyan sambil berangan .... "kalau lah aku nora elena.. then seth..." hahahahhahaha kesiannn (okeh ini termasuk diri saya.. so saya kata utk diri saya jugak.. hahaha)

dulu2 nur kasih kan jadi fenomena kegilaan mcm ni, and now nora elena pulak.. rasanya lepas ni, banyak laaa pengarah2 drama buat drama based on cerita novel... haihhhh okey kita tunggu nora elena the movie.. ehh ada ke?? pepandai je kau!

p/s : ehh ehh sape ada novel kasih yang suci?? nak pinjaammmmmmmm~~~ T___T gigih cari kat bookstore tp x de.. kalo dapat, nk balut cecantik.. sayang! hahahahaha

5 comments:

  1. Dah lah weh..Seth is mine ;p

    Seth Haizi ;)

    ReplyDelete
  2. mana boleh! seth haizi?? okey suruh haizi tukar nama kt JPN! hahahaha

    ReplyDelete
  3. tp kan, cita nur kasih tu logic la gak..nora elena..erm..agak x logic, mcm x wujud je character mcm nora & seth, tp apa2 pon tetap gak nk tngok..dah nama pon drama kan..mesti la ada yg x logic (:

    ReplyDelete
  4. lyyn : aah kan.. tu sbb org yg tengok sume meroyan belaka.. ehh nk laki romantik cenggitu... adehhhh.. kalo ada pon 1 dlm 50 kot... hahahahahahhaa

    ReplyDelete
  5. bunga xlayan sangat citer tu..hehee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...