Thursday, April 21, 2011

tutti frutti

meh kita jamu mata sikit...

okey, saya mengaku saya agak ketinggalan... orang dah lama dah menikmati kemahalan kelazatan tutti frutti neh. ye ye saya kan lembbsss.. eh takk.. sebelum ni tak pernah ambik kisah.. =(

pastu aritu round2 one utama nampak lah kiosk tutti frutti.. saya dah agak kalo saya isi mesti harga dia akan jadi mahal nak mamps!
so, tangan ni terketar2 laa kan.. aku kan kedekut! muahahahaha ambik mangkuk sederhana tu.. pastu tgk eh banyak laa pulak perasa dia.. nak vanila lah.. sekali pusing, ehh ada red velvet pulak.. tambah satu pusing lagi.. pastu nmpak pulak original.. mesti lah nk rasakan.. pastu pusing sikit jer.. OMG! dah penuh kau.. wellsss biasalah.. TAMAK.. dah tau daahhhhh ehh ni blom lagi isi dressing dia.. mampus haku.. T_____T

then nak hias2 kan.. nasib baik laa citarasa saya tak mcm bebudak sangat.. takmo lah letak ape tu mashmellow bagai kan.. star2.. mcm kanak2 sgt! ke haku yang dah kertu?? x de feel kaler2 bintang2?? hisshhhh

tadaaaaa .... =)
dlm gambar nmpak besar! bekas kecik hokey!!!
so, letak laah buah2an, choc chips, serbuk oreo, choc n strawbery sauce... oohhh mcm ni ke citarasa org dewasa?? hahahaha janji x de mashmellow kira dewasa dah tuuu... smpai lah tiba masanya di kaunter.. dah sedia dah purse ditangan.. sekali tengok kat screen dia RM20.15.. okey! dlm hati saya mmg mahal pong!  diulangi aku kan kedekut! -menangis- T__T
eehh sebenarnya kan, takde lah sedap mana pon! ikut citarasa memasing laa.. ni citarasa saya je, baik beli hagen dasz or baskin robin jer dengan harga gitu.. ye tak?? oohh tp ini yogurt kan.. harus lah mahal kot! ke tak mahal sebenarnya? saya je rasa mahal??

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...