Monday, April 11, 2011

Baby

stressed ni tau.. stressed! haihhssss

buat masa sekarang ni, tak payah laa kan nak tanya saya pasal baby.. please kakak-kakak, abang-abang, makcik-makcik.. peliss sgt2.. saya merayu ni...

selagi tak nampak saya bawak baby atau perut saya membuyung, jangan lah tanya "mana anak kau?".. hellowwww... sensetif okeh.. sentap tau! tanya lah elok2 kan, "sorry cik, dah ada anak ke?" ehhh apsal tya soklan mcm tu.. bukan-bukan lebih baik tak payah tanya langsung! HAHHA tanya lah dengan penuh sopan kan.. lagi satu suka tau nak tanya " kau bila lagi ni" issshhhhh ni lembut sikit.. tapiiiiii kau ingat aku tak nak ke??????? kalo boleh aku nak esok aku tau aku pregnant!   T____T

meh siini saya nk clarify ye.. ujung bulan Mei ni genap 2 tahun okeh saya kahwin.. tapi saya belum ada REZEKI tahu takk.. tsskk tsskkkk.. sumpah saya nak sangat... kang ade plak kata saya bermasalah.. no ..no..no.. tolong jangan judge mcm tu! lempang muka korang kang! hahhahaa

setakat ni saya belum lagi berusaha keras.. ehh ehh maksud saya belum lah lagi pergi klinik buat check up or apa.. even org kata pergi mengurut bagai .. tu pon belum pernah.. bagi saya, kalo ada rezeki adalah.. Insyaallah.. lagi pun saya baru nak masuk 2 tahun.. ramai lagi kat luar sana yang tggu lagi lama dr saya kan? mungkin nanti kalau dah masuk 4 tahun masih tiada apa-apa, okey saya harus fikirkan sesuatu..  saya malas lah nak fikir sangat benda2 ni.. dulu masa baru2 kawin terpikir jugak ehh nak cepat2 ada baby.. tp x de rezeki, so lama2 dah terbiasa so now x pk kan sangat..

tapi yang menjadi masalahnya, mcm td tu lah sibuk lah orang nak bertanya.. susah2 korang sebok sgt nak tau bila aku nk beranak, pekata korg je beranak! muahahahhaa

please think positive way.. mungkin Allah belum nak kurniakan saya baby sbb takmo baby tu terabai ke kan.. maklumlaa i kan sebok doploh pat jam! heeeeee :p

okey lah penat lah ckp banyak.. sama penat mcm nak jawab soklan2 mereka2 tu.. kang tak pasal2 haku stressed.. aku ni da laa anti-stressed! pelis okeh.. pelissss

sekian, luahan rasa- ececececcecece


7 comments:

  1. tak apa. sabar. ala..u baru 2 tahun ;) pray for us!

    ReplyDelete
  2. yeah.. pray for us... mana tau nnt kita sama2 preggy kan.. oowwhh besst kan...

    ReplyDelete
  3. SETIAP ORANG BERBEZA..JUST ENJOY UR LIFE..KANG STRESS SGT PUN TAK JD JGK..

    ReplyDelete
  4. tapi aku dah lama x tanya soklan tu kan sally..hahah..xpa2,dun worry,aku xkan tanya soklan cmtu lagi..tp hg janji akan gtau kat aku kalau dh ada ok..=)

    ReplyDelete
  5. jngn stress2 okeh. i pray for u. sama la bila org tnya aku bila nk kawen. kalau leh mmg harini gak nk kawen kuang kuang kuang tp apakan daya.maybe ada sbb tak kawen lg dlm masa terdekat..belum bersedia or nnt klau kawin skrng ada bnda tak elok jd..sama gak cm baby. maybe baby tu belum bersedia lg lahir kt dunia ni..evrything happen for a reason. stay happy ye darling :)

    ReplyDelete
  6. yani ; hang takpaaa lah kot sbb lama x jmpe aku.. ni yang ceq marah sgt baru sebulan dua x jmpe aku da tyaa mcm tu.. sentap hokey! sobb sobbb..
    kalo ada pasti aku bg tau korg! pasti!!

    ReplyDelete
  7. lyyn; tahnks darling.. stress oo kan.. pray for me okey!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...