Sunday, April 24, 2011

astro first

sebenarnya kan nak bg tahu... 
saya baru berpeluang tengok cerita Hikayat Merong Mahawangsa! -kesian-
sila ejek kata saya ketinggalan.. sobb sobb T__T

ye mmg sungguh ketinggalan okey! dulu kan masa filem tu sebok promo berkobar2 nk tengok! sekali hampehh x jugak pergi.. ehhh bukan x de niat.. pernah pergi sekali tapi hall penuh.. sudah nye tak tengok terus! muahahahha

nasib lah ada Astro First ni haa.. dapat gak tengok cerita tu dengan kualiti yang superb! nak harap beli DVD, asal tanya je, apek2 tu mesti cakap movie baru, kualiti x berapa bagus laa amoi.. okey lah saya tggu astro 1st jelah!

ada orang cakap membazir je langgan astro 1st ni.. tengok cerita yang sama je.. lepas tu 2 hari je pulak tu.. okey, for me.. kalau cerita tu saya nak tengok sesangat tahap  parkinson berkobar2 saya sanggup okeh.. ehh tak kedekut plak kan.. muahahhahahaha bukan pe.. okey what beli movie rm15 hengget kualiti bagus, pastu leh tgk dlm HD hutang dulu pulak tuh.. sambil buat milo ais terbongkang kat hall rumah, pastu kau hadap lah cerita tu 2 hari smpai muntah, sampai hapal segala skrip! kira okey laa kan?? ke tak okey jugak??

tak payah laa kan nk review pilem tuh.. dah ketinggalan sgt dah.. orang semua dah tengok gamaknye.. tp kn nak jugak ckp saya suka cerita tuh.. lain sket lah dr yg lain.. asik2 nak tengok filem cinta2, stok nangis2, filem hantu.. haihhh dah jemu.. so layanlah jugak cerita gaduh2 walaupon secara lite-lite je.. :) 

p/s disebabkan ada gak selit sifat kedekut tu, 2 hari ni tak payah keluar rumah! layan cerita hikayat merong mahawangsamaju .. ehh mahawangsa je.. tsskk tsskkk T____T


2 comments:

  1. haha ! okey lah tuu . atiey langsung tak tengok lagi tau . haa siapa yang ketinggalan sekarang ni ? hehe ..

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha.. wah okey kita geng lah atiey! tp sally da tgk lah.. cane???

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...