Tuesday, April 5, 2011

lala pedas berapi

pernah dengar tak Damansara Uptown Hawkers?
ini salah satu tempat faveret saya untuk lepak-lepak bersama teman mahupun sesiapa saja disekeliling saya. dari dulu! serious.. x silap saya asalnya Uptown adalah dari sini.. dulu kat sini mcm uptown sekarang tp jual semua barangan bundle.. masa tu saya kecik2 lagi.. lama kelamaan semua bazar lewat mlm pon dah panggil uptown..

sekarang Damansara Uptown dah x de bazar.. ada tower dia serta kedai makan best! Uptown Hawkers.. sumpah saya suka lepak2 sini.. so bila weekend dtg laa cari saya kat sini mesti jumpa! feel mcm org-org remaja.. okeh x sedar diri! fine!!! huahuahua :p

Hawkers kat sini mcm foodcourt.. open stail dan besar.. tp bersesak2.. ramai sgt orang.. tu yang suka tuh.. kalau orang2 highclass x payah lah datang.. nnt pening.. org moderate mcm saya boleh laa.. dah biasa hidup sesak2, makan cincai2, nak kata kotor x lah.. tp biasa laa kedai2 melepak ni.. imagine lah mcm mana.. ramai sangat especially remaja2 yang suka lepak2 sembang2 hingar bingar.. hihihihi best apa lepak mcm tu kan.. tambah2 kalau datang ramai2 sekumpulan.. maunya sembang gelakgelak 3 jam pon x sedar..

tak kisah lah mcm mana environment dia.. tp yang penting makanan dia sedap2.. sini banyak org makan western food.. ciken cop yang harga dia x smpai rm10 pon.. tp enak dan dlm portion yang besar! sorgaaaaa
saya kalau dtg sini pon suka mkn tu dengan air apple asamboi yang sluuurrpppp...

tp aritu kan masa sampai2, nampak ada org bawak sepinggan lala goreng pedas.. terus teringin.. biasalaaa napsu dia kan?? muahahaha terus lah nk order.. tp nk mkn dengan apa? nasik xmo.. oder gak kueyteow goreng chinese stail.. aahh boleh laa mkn dengan lala.. teringin punya pasal.. kang tak dapat menangis... T____T

kalau orang tgk mesti kesian.. mcm tak pernah makan setahun! anak siapakah ini?? haihhhsss

bibir dah tebal menahan pedas! sumpah pedas gilerrr.. haku yang mmg makan pedas pon ckp ini pedas.. ce bayangkan org yang x makan pedas??
uuuhaaaiiii.. sile terliur, dan lepas ni terus lari pergi cari lala goreng pedas
yummeh??
uuiisshhh besar kolestrol ni..
tempat berkumpul beramai2.. happening lah

ini x lah nampak crowded sangat.. certain time sumpah nk lalu pon takboleh.. 


 






1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...