Tuesday, September 7, 2010

biskut sarang semut & cokelat chip - saya punya!!

hi all;
seriously sekarang x der mood... mood saya dah menyimpang jauh... 
dah berlari-lari kat halaman rumah, pasang pelita, main bunga api, bakar lemang, pakai baju raya yang cantik2...penuh dengan suasana kampung... aaiisshhhh sumpah tak tipu!!! 
kerja dah bertimbun2 tapi tak buat.. semua nya nak buat lepas balik raya nanti.. macam mana???

okey tahun ni saya pulang beraya di kampung halaman mama saya.. ecececcee.. suka tau.. kedah!! semua makcik dan sepupu sepapat saya pulang.. dari kecil musti family saya bawak pulang beraya kat kampung...
uppsss rumah mertua saya macam mana??? emmmmmm tahun depan laa boleh?? :)

tahun ni raya semangat dia berlainan sikit! hahahahaha bukan apa, sibuk buat biskut raya.. macam laa ada org nak dtg rumah saya kan?? aaaiisshh mana boleh x de.. kawan2 saya, kawan2 suami saya.. musti datang!!
nak tau, rumah family saya kat shah alam adaaa banyak biskut raya tau!! sumpah!! makcik kat rumah tu sebok buat... rajin dia.. ada laa 10 jenis kot... setiap tahun dia buat.. mama saya jugak yang tak tau buat! dia cuma sediakan barang je...nnt saya ambil pic biskut2 dia.. sgt shedaappp tau hahahahaha (so, kalau anak tak tahu, tak salahkan?? ngeee)

semalam saya gigih buat biskut sarang semut! faveret tau ni... naseb jadi dan sedap.. pertama kali mencuba.. sumpah selama 25 tahun hidup, ini raya pertama saya buat biskut sendiri.. mcm saya ckp tadi lah setiap tahun mmg makcik yang buatkan..
incik suami pon sibuk gak laa menolong, tgk sang isteri terkontang kanting... ngeeeeeee
ini biskut dia....
saya sayang tau sarung biskut pink polka dot tuh!! rasa lps makan, nk kumpul balik laahhhh

okey bukan laa biskut ini saja.. saya buat 2 jenis biskut tau yang kedua saya buat pames emes.. eehh silap.. mula2 arituh saya buat bisku ni.. pames emes..wahahahah cokelat chip laahhh....
 tengok tuh... tengok tuh rajin kan akhak!! wahahahahahahahhhaha

okey itu jelaah 2 biskut saya tahun ni.. tahun depan tambah 1 lagi yer... nak rasa jemput lah dtg rumah yer

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...