Thursday, September 2, 2010

ayam, syur & ikan

hye..
musti boringkan hari2 cerita pasal makanan??
bulan puasa katanya.. nk cerita pasal apa lagi kan... ngeeee :)
saya suka tau baca pasal makanan.. so, saya leh dapat idea nk mkn apa nnt..

dah semakin last-last nk puasa neh, sumpah rasa malas gila... x der idea nk masak.. kalau boleh, bangun sahur pon tak mau.. penyakit apa tu??  hmmmmm

semalam dlm malas2 tuh, saya masih gigih jugak memasak....
okey lah ini menu saya berbuka semalam...


ayam masak kicap pedas~ me feberet neh!
sayur goreng campur~~ sedap tau rupa jer hodoh!!
ikan sardine guren! 4 ekor x cukup okeh! jenuh berebut
and starter saya guren laa popia.. bli yang frozen jer.. tp sheedaaapppp

hari ni incik suami kata tak payah masak, kita mkn buffet kat hotel! shukaaaaaa~~~!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...