Wednesday, September 1, 2010

equatorial hotel bangi ; Ramadhan Buffet

hari tu kan, boss ada belanja kat sini tau..
iftar ke berapa saya tak ingat... saja simpan gambar n story lama2.. :)
boss bukan laa belanja semua staff dia tau...
saya kategeri bertuah, kerana saya selalu terpilih dlm shortlist boss.. hehehehehe :) suka! sayang boss~!!
sempena ramadhan ni mmg slalu lah management saya treat orang luar, dan orang luar treat kami.. so dis time kami treat LLM (Lembaga Lebuhraya Malaysia) nama pon mmg bekerja dan bersatu dgn agency kerajaan yang satu ni kan.. so, kena jaga baikk punya.. sebab dorang dah banyak jaga highway kitorg, so kita jaga lah perut mereka... ngeeeeeeeee
so yang pergi semua tercampur staff LLM dan staff kami adalah dlm 20 orang kot... kira 1 table panjang laa kan.. :)

makanan dia... x laa sesedap mana.. kejam tau saya! tp betul!! tak tipu!! tasteless~~ mcm chef dia semua berpuasa! (mcm aku tak tau plak, setiap hotel musti ada chef non muslim punya.. suruh laa dia rasa!)
tp kan, pada pendapat saya laaa kaann.. hotel2 ternama ni, harap mahal jer.. rasa mmg ada yang kurang.. dah banyak saya pergi buffet hotel2 ni.. sama ja.. bab presentation mmg tip top! tp sekadar makan gitu2 jer lah kan.. cerewet tau saya~~
harga dekat sini RM96 per pax.... tgk harga kemain lagi kan... kalau saya pergi sendiri, jgn harap! boleh buat bli stok barang dapur sebulan tuh! heeeeeeeeeeee
tapi apa-apa pun alhamdulillah...... tgk laa ni!!~~
tibalah masanya.. gambar gedik sedunia~~~ (posing itu harus!)
ini pinggan siapa??? saya~~ hahahahhahahah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...