Wednesday, August 11, 2010

salam ramadhan

salam semua...
semoga semua berada didalam keadaan sihat sejahtera hendaknya...
(mukadimah sopan sempena ramadhan.. ngeee)

hari ini 1st Ramadhan.. dikesempatan ini saya ingin mengucapkan salam Ramadhan buat semua.. semoga segala ibadah kita diberkati oleh nya.. Aminnn

tahun ini agak berbeza sedikit nampaknya.. sebelum ini saya jarang bangun bersahur.. tp tahun ni saya terpaksa kena bangun memasak untuk suami.. hmmmmmppp
sebelm ini saya berbuka puasa apa sahaja... sekarang tidak lagi.. kena pikir untuk 2 perut... ngeeeeee


tahun lepas kami dah berpuasa sama-sama.. tp ada bezanya.. tahun lepas tinggal dirumah mak saya.. jadi semuanya sudah disediakan.. baik dari sahur hingga ke berbuka puasa.. sgt berbeza dengan tahun ini dan tahun-tahun akan datang, kerana semuanya saya perlu uruskan sendiri...
tapi takpe.. saya suka itu semua....

 (this picture belas ihsan dari incik google)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...