Wednesday, August 11, 2010

parti BBQ & pertandingan karaoke SMART

okey sebenarnya banyak yang saya nak ceritakan pada semua... bermacam-macam cerita.. tapi belum sempat saya update kesemuanya.. asik tertangguh dari sehari kesehari.. tapi saya akan ceritakan jugak mana yang best2...

okey, 1st saya nak cerita pasal parti BBQ & karaoke kat office saya last friday...
event nya sangat2 happening... semua orang gembira tak terkata.. :)
mana tak nya.. pertandingan karaoke yang membuatkan riuh gamat 1 office.. mungkin juga time tuh bergegar jln tun razak kat sebelah.....

jarang sungguh dapat berkumpul semua dan ketawa terbahak2 macam ni... sesungguhnya mereka semua sporting gilaaa!! ini lah yang membuatkan saya cintakan tempat kerja saya~~
 (tak nampak view semua.. nmpak saya saja)

ohh lupa nak kasi tahu.. dalam parti2 tuh, saya juga tak terkecuali dlm pertandingan karaoke... ok laahh kan sbg penyeri dan penghibur untuk membuatkan org ketawa.. hahahhaahahhaha

me + Megat performed Dua insan... dapat num 4 tau!! not bad~~
cash money utk winners!

sekitar BBQ diluar>>>>
makanan ni semua kami warga smart yang sediakan.. dari beli barang2 dapur sehingga ke hari kejadian... tiada catering bagai... 3 hari nk prepare, nk bli ayam, nk buat makanan lain2.. huisshhhh mcm rewang kenduri kawin dah rupanya....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...