Wednesday, August 25, 2010

iftar - 14

nak jugak cerita pasal menu berbuka semalam...
alhamdulillah masih mampu menjalankan tanggungjawabnya..
masih juga gigih memasak walaupun penat belaka... 

semalam saya masak nasi putih, dan lauk simple sungguh...antaranya
ikan kembung masak singgang/pindang ; dan
daging goreng kunyit...
itu pon saya tengok suami saya sungguh berselera... :)
(picture tak dapat di upload kerana tiada gmbar.. tak sempat nk ambil gmbar, azan dah berkumandang)

untuk menu starter nya tetap ada...
  - Roti gulung sosej sedaap

dan juga..
  - tauhu sumbat isi ayam blackpaper... ini resepi makcik saya.. dia suka buat ni.. sangat sedap tau! so smlm saya buat ni juga... nommnommmm



hari ni tak payah masak sebab ada majlis berbuka puasa kat office saya.. so suami makan makanan beli jer lah.... ngeeee :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...