Wednesday, August 25, 2010

gatal tapak tangan maknanya nk dapat duit kan??

nak tahu tak...
tiba2 saya diserang penyakit misteri.. penyakit gatal2.. pelik lah... tak pernah terima azab seperti ini tau..
bukan lah maksud saya saya tak pernah mengalami rasa gatal2 langsung.. of course lah ada kan bila di serang nyamuk dan semut.. tp kali ini sangat pelik... naik biji putih tuh, then gatal dia gedik "merenyam" semacam..

paling tak tahan bila gatal kat tapak tangan... isshhh dua-dua belah pulak.. org kata nak dpt rezeki jika tangan kanan gatal.. tp ini kanan dan kiri.. maknanya apa?? dapat duit, then keluar duit kah?? aaiisshhh - sigh - **
bayangkan lah tadi, masuk jumpa boss buat discussion, smbil menggaru tapak tangan... agak2 boss saya perasan tak?? 

ini rupanya.. comey lagi! kenapa tak nampak merah? musykil>>... (abaikan tangan yang gemuk itu :) )
 see yang merah-merah tuh... gatal sungguh! tak tahan laaaa.. nampak tak ada berbiji2 putih tuh?? rasa nak cungkil tau!


ada lagi.. di kawasan muka.. ini pon saya tak suka.. sungguh!! tergaru2 muka.. dah laa muka jenis sensitif.. nnt tak pasal-pasal buruk mcm mana?? dah laa nak raya kan??? eemmmmmpppp

tapak kaki jangan cakap laa.. rasa nk gesel2kn kat batu-batu tajam atau pon coral yg bergerigi tuh... geram sungguh saya!!

saya terasa gatal-gatal ni dari malam tadi tau.. smpai laa ke pagi ni... bangun sahur tadi suami ada suggestkan sapu sanitizer.. saya dah buat.. tp tak hilang pun.. nk kata alahan makann mlm td, saya tak mkn apa2 jenis seafood.. dan tak pernah pulak saya mengalami alahan begini...

sedih... 8(

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...