Wednesday, July 21, 2010

murah rezeki saya?

hye diary, have a blast!! (ceehhhhhh)

lama x jumpa kan... :) bukan x mahu menulis disini.. tp agak sibuk kebelakangan ini.. mcm2 perkara yang perlu saya uruskan... byk juga benda yang berlaku dlm diri.. tp nnt lah saya cerita satu persatu.. (ewaahhhhh) [intro saja mesti nak panjang berjela... benci tau!]

hari ini saya nak cerita pasal rezeki... (waaaahhhh rezeki kau!!)
okey mcm ni sebenarnya bukan laah apa.. dua hari lepas saya bermimpi.. (saya mmg kerap bermimpi yer.. rasanya setiap hari saya mimipi.. hahahahahahah)
mimpi tu waktu pagi.. okey saya kebiasaan nya smpai office jam 7.45 pg, waktu kerja bermula 8.30 pagi.. so sementara tggu 8.30 pagi, saya akan tidur di surau. then 8.30 bgn dan trus brakfast, mula kerja jam 9.00 pagi.. hahahahha gila kan?? (jgn bagi boss baca entry & blog ini! amaran keras!!)

mcm ini ceritanya.. 2 hari yang lepas saya mmg smpai awal sikit dr kebiasaan kerana saya dr Klang.. so nk elak jam saya keluar rumah awal pagi dan tiba di office jam 7.00 pagi.. (gila awal kau!!) so spt biasa saya tidur... lamaaaa tau masa tidur tuh 1 jam 30 min..gembira puas hati! 

mcm saya bg tahu td, saya bermimpi! yaaa saya bermimpi diwaktu pagi.. saya mimpi suami saya bawak saya pergi vacation dekat 1 hotel mewah gila! saya smpai dan terus bawa seorang budak perempuan, anak saya!!! (OMG!!! i love dis~ indahnya x terkata) smbil memimpin tgn kanak2 itu kami pusing di sekitar hotel.. mahu pergi mandi swimming pool kononnya.. so mencari2 swimming pool.. OMG! swimming pool itu sangat2 besar tuhan yang tahu... dimana kami berjalan semuanya air!! mmg pandangan masa itu airrrr sahaja.... jln diatas air... saya x tahu macam mana nk gambarkan disini.. tp ianya sangat2 indah.. memimpin seorang kanak2, mencari kawasan terbaik untuk mandi.. dan jalan yang kami lalu itu hanya aiirrr sahaja... (jln tepi2 swimming pool) dapat x anda semua bayangkan???
lepas tu saya dah terjaga! issssshhhhh

orang kata kan.. kalau mimpi air kita murah rezeki betol ker??? motif mimpi saya?? boleh x jelaskan..?? yang saya syahdu kerana disitu saya mempunyai seorang anak perempuan! oouuhhhhhhhhhh bahagianya~~


swimming pool itu lebih besar dari ini!!! ada ke kat dunia ini mcm dlm mimpi saya tuh???

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...