Friday, July 23, 2010

cerita ada org demam dan makanannya~~

okey hari ini nak cerita pasal org demam yang gila makan

semalam hb saya demam tau.. so dia mc. mlm tuh saya dah rebus beras nk buat bubur nasik utk dia mkn waktu saya kerja.. so sebelum saya pergi kerja saya dah sediakan bubur dia.. 
sedap tau kalau saya masak bubur nasik.. waahh puji diri sendiri.. biarkan.. siapa lagi nk puji. 
dlm bubur saya ada cendawan, ayam, udang besar2 & carrot,... bila nak makan, letakkn sikit white paper, taucu yang saya dah masak dengan air panas, daun sup dan ikan bilis goreng.. sgt sedap.. walaupon hb saya demam dia makan bubur sgt banyak tau!!
(pic ini dr google..tenkiu en google.. saya x sempat nak ambil pic bubur nasi saya)

okey dia mc, saya pula kerja.. dia masih menghantar dan menjemput saya kerja walaupon saya x kasi.. saya xmau boleh drive sendiri.. tp dia degil nak hantar.. biarkan... so maybe ptg semalam dia rasa dah okey.. saya nmpak dia mcm sehat jer... saya pon dgn perasaan dan terlalu mengikut perasan ajak dia pergi mid valley semata2 nk mkn durian pancake.. gile degil dan kejam saya! dia ikutkan.. nmpak okey dia sehat... tiba2 dia cakap saya, "b dah boring laa makan bubur nasi.. boleh makan lain x??? fish n chip ker" (waahhhh kau x padan demam..) okey saya ikutkan saja... makan kat 'Manhattan fish Market'
mkan ini~~~
sedappp dowry fillet - fish n chip..
appetizer nya fried mushroom deep into yummy mayo cheese

ok pic lain x dop.. x sempat nk ambil dah licin.. x sabar nak makan juga... nommmmm

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...