Wednesday, July 7, 2010

cawan dunia dan saya..

haii...
selamat pagi semua....
tiada apa2 yang menarik tentang saya di hari2 ini.. semua nya seperti sama sahaja... bangun pagi sediakan makanan, pack makanan utk incik z (rajin kan sayaa) siap2 pergi kerja, 
smpai office sediakan tempat  kemas2 apa yang patut, sediakan report, on Fb, on gossip, on ym, on mail.. (kerja wajib) breakfast bersama teman2, duduk tempat jam 9.00am sedangkan waktu kerja 8.30am,okey setat buat kerja!

upssss apa kene mengena ini dengan tajuk diatas???
okey sebenarnya saya nk bercerita mengenai cawan dunia atau lebih sinonim dipanggil world cup! ewaaahhh..
sebenarnya saya bukan lah peminat fanatik cawan dunia ini.. tp semenjak berkahwin dengan pemain bola kebangsaan.. (ambooiii kau~~) tak laaaahh tak laahhh hanya pemain KWSP peringkat KWSP jugak... hahahahha ok laa kan...
z sgt fanatik dgn bola.. hari2 ada saja game bola/futsal dia kena main.. jadual dia saya dah faham.. setiap isnin, rabu dan jumaat malam.. Wjib! kalau sebelum kahwin dulu main bola hari hari.. cuma dah lepas kawin ni kurang sikit sbb saya buat ada jadual... kadang2 saya rasa mcm saya berkahwin dgn pemain bola zakuan adha.. cessssss

ok pasal cawan dunia neh... dekat office hari2 heboh pasal game2 yg dah main.. tambah2 da dekat final lagi beberapa hari saja lagi... saya pon sebenarnya x terkecuali.. mcm saya ckp td.. semenjak kawin dgn pemain kebangsaan nie saya mula cenderung ke arah bola.. heheheheheheh :) setiap kali game best, saya betting duit dgn incik z.. smpai terjerit2 kalo tgk bola kat rumah.. gila!!! x percaya tgk wall FB incik z! hahahahahha
dekat office x terkecuali.. betting dgn member2... aaargghh gila jugak!!! siap kami ada beli jersy beramai2... saya ada germany ngn orenje. teeheee:)
untuk pengetahuan, dulu saya penyokong spain.. tp dah berpaling arah kepada germany.. hahahah

so, mlm ni germany vs spain.. saya yakin GERMANY akan menang cawan dunia kali ini..  teeheee:)
mlm ni saya akan tgk perlawanan ini walaupon sepatutnya waktu 2.30pg itu waktu tidur saya... :(
saya ada baju ini... jgn jeles>>>>>>

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...