Wednesday, July 7, 2010

5 jawapan saya!

okey saya dapat ini dr shinnaz .. dia tag saya pagi tadi... okey ini jawapan saya~~!

nama samaran kamu?
- sally
- deebo (incik z yang panggil ni okey..)

5 tarikh penting dalam hidup kamu?

- tarikh lahir saya 26/4

- tarikh lahir incik z 22/10
- tarikh anniversary kawen 30/5
- tarikh meeting incik boss (die slalu tya tp saya slalu lupa!)
- tarikh gaji!

5 perkara kamu buat semalam?
- main FB tanpa henti

- buat jagung rebus ala2 nelson
- tonton tivi
- siang sayur utk masak breakfast
- makan bahulu cicah milo panas

5 perkara yang buat anda gembira?
- shopping (its like therapy for me)

- melancong
- pergi makan-makan
- dapat hadiah
- dapat duit

5 tempat percutian idaman kamu?
- UK
- Phuket
- disneyland tokyo
- Italy
- maldives

5 sebab kamu jawab soalan ini?
- di tag oleh org yang mengetag saya

- sbb rasa nak jawab
- takut nnt x jawab org kecik hati.. hahahahah (shin i lawak jer)
- senang je soklan
- leh apdet belog gak dr kosong jer

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...