Thursday, May 26, 2011

hadiah

ingat tak haritu saya ckp masa umur saya 26.. saya ada mintak sesuatu? perghhh ckp mcm ko sekarang dah umor 30an.. ohh tidakkk... sila rujuk sini

kan buat muka kesian kann masa majelis makan2 tu... tp dengan tegas dia kata "takboleh" so gulp sambil telan2 air liur, saya terima dengan redha tapi sebenarnya terpaksa! hahaha T___T

okeh hari demi hari berlalu begitu sahaja... saya hampir lupa! maklom laa memory selalu lost.. muahahaha
ada sehari tu.. dah lama dah ni.. seminggu selepas tarikh genap 26.. saja entry lambat sikit.. aku kan selow! T__T
jeng jeng jeng.. saya keluar bilik air, tengok2 ada kotak atas katil kau!!! wow what a suprise.. hati kobar2... dada dup dap.. saiko okeh!

abaikan je laa rupa bentuk katil ke, bantal ke, comforter ker... harap pandang sebelah mata je!
tetiba emosi terusik.. aritu ye ye kata laki i bukan bangsa romantik.. tp sekang.. lihat...lihat... mebi dia ada dgr ceramah or motivation talk kat memana kot.. or ada sesapa bg tau dia pasal luahan hati saya?? hahahahhahahaha.. gumbira!!

inilah dia barang keramat kat dalam tu...
-

-

-

-



-


-
-



-



terkojut den! beg DKNY! walaupun bukan lah exactly spt yang didambakan... ini pon dah cukup bangga dah bini kau neh.. T____T terima kasih sayang.... heh dan dan tu sayang cium smpai lemas penuh air liur kat muka! dasar wanita.......


keesokannya terus ajak keluar sebab nak eksyen menerai beg baru! hahahahahahhaa keji sungguh!

dah habis.. tunggu tahun depan punya pulak.. eeeeeeeee tak sabar lah nak tahun depan

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...