Wednesday, May 4, 2011

bila kau rasa amarah =O

kalau korang gaduh-gaduh manja kn, ehh tak kisah lah gaduh manja ke, gaduh tahap nk cekik, nk makan or tahap nak bunuh-bunuh sekali pon, korg buat cane??

okey meh saya nk share sikit.. hahahahhaha poyo gilerrsss... tak, ini bukan tips kebahagiaan rumah tangga or apa! harap maklum.. just nak bagi tahu kalau saya marah, saya boleh sampai ke tahap meroyan tak tentu fasal! noktah!

kepada yang dah sedia maklum, sifat semulajadi wanita ini adalah merajuk dia tahap maksima tak cakap berhari2 sambil muka sekupang pon tak laku, then the worst part, dia akan duduk didalam bilik, cekup muka dengan bantal jerit kat bantal tu.. penuh air liur! -hisshhh tak lemas ke kau??-kesian kan - sigh!! T____T

tapi sekarang dah ada tabiat yang baru... dekat office tak kan lah nk jerit2.. mana nk cari bilik smbil cekup muka dengan bantal kan?? so sekarang dia akan letak sebijik seorang seekor teddy bear comel depan mata, atas meja kerja, letak name tag nama orang yang dibenci disaat itu, kendian main maki hamun depan bear tuh.. bear tu lah yang sgt kesian, kena kata cacian maderfaker!.. menangis lah bear tu dlm hati..

so, atleast saya puas hati.. bila nampak name tag kat bear tu, saya tahu, saya sedang maki hamun orang itu walau pun tak secara live.. sbb didepan depan mata, saya adalah pengecut! sungguh saya tak berapa berani nk marah2 orang yang sedang saya marahi... untung lah sesiapa yang buat saya marah kan?? tssk tsskk T__T

contoh terdekat adalah begini... ohh bagi peribahasa dulu.. "sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula si suami isteri ".. muahaha so, sedia maklumlah maknanya kat situ laki bini ini sedang berperang! few days ago lah.. hari ni baru baik! tak baik kan sebenarnya tak cakap dgn suami berhari2.. dosa besar kau! okey dah mintak ampun.. tu pon kena dia mintak maaf dulu then baru saya! HAHAHAHA -ampun sekali lagi -

nah kau.. nama siapa disitu?? HARAP AMBIL IKTIBAR... :p
ini pekerjaan serius, saya sedang marah empunya nama itu.. zakuan=suami si pemarah! HAHAHA
kesian, habis segala perkataan jahat dan mimik muka pon keluar didepan bear yang bernama seperti diatas.. mintak ampun bebanyak.. tetapi geram! nak buat cemana kan? maaf yer maaf yer.. kata dah maafkan dah semalam.. so name tag tu boleh bukak lah kan? tukar nama orang lain pulak :p -heh banyak nya musuh kau!-

sekarang kalau korg marah dekat suami, bf, kekasih, tunang, kawan, boss aahhh apa2 lah lagi, korang buat cane??
jangan lah tiru perangai saya.. tak baik tau memarah.. kalau memarah jugak, mintak maaf cepat-cepat..
chill!!~~~~~  :)

1 comment:

  1. heee cute la..nk marah pon tak sanggup kt bear tu...:p

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...