Wednesday, June 30, 2010

si tenji & butter prawn yang mencabar keimanan! (part 1)

okey baru jer cerita pasal Kurus & Skipping Rope saya..
sekarang nak cerita pasal makan pulak.. ni lah yang saya tag kan sebagai semangat tahi ayam.. walaupon makan ini terjadi sebelum idea skipping rope muncul... tetapi dr cerita boleh membuat kan kita alpa! betulkan?? opcos lepas cerita ni saya teringin nk makan lage.. jadi mana misi skipping rope saya???? sepatutnya saya cerita makan dulu baru skipping rope.. hahahahahh psychology !!

dah stop pasal intro..
last weekend saya sangat2 nak makan seafood.. so, saya da incik z bersama 2 org lagi rakan decide pergi jeram.. mmg x plan apa2.. kamis petang baru bg tau, jumaat pergi..
dari KL 6.30ptg.. biasa laaa jalan jem agak tahap migrain kat federal.. nasib kami dah biasa dengan jem kat federal tuh (dulu saya ulang alik kerja Klang-KL) so, da tahap tau jalan mana kene lalu nk elak jam bumper ke bumper itu... (emergency lane laahhhh)
smpai jeram around 9.00pm stuck lama tggu mber sorg lage dkt bukit raja + jalan samar2 nk pergi jeram.. smpai je mmg dah lapar gila.. luckily org x berapa ramai even meja2 kat spot yg cantik sume dah penuh... so duduk area tengah.. spot x berapa cantik.. tp x pe asalkan makan..
so me pilih butter prawn (musti) siakap 3 rasa, kepah cili, ketam cili and sayur... makanan die maaakkk aaiii super duper sedap... oohh lupa plak mau kasik tau.. kedai spt biasa Aroma Ikan Bakar.. (promote neh.. Aroma kene bagi saya tips!!)


saya namakan ini butter prawn yummylicious...

haaa ini mr crab cilis... nommmm nommm

wahh ini pon sgt sedap... makan ratah2..

ikan pon sedap sume nye pon sedap laaaahhh

haaaa.. aroma... pelisssss bagi i tips.. i da promote u nyer kedai neh....

pape pon saya sangat2 berpuas hati atas makann yg super duper sedap neh.. nomm nommm

ada lagi sambungan part 2... cont cerita makan dengan citarasa yang sama.. :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...