Wednesday, June 30, 2010

cont ~~ si tenji & butter prawn yang mencabar keimanan! (part 2) pulakkk

okey tadi dah cerita pasal makan kat jeram... ni nk smbung balik neh....
ni pon tersangat best.. rasa nk lagi lagi dan lagi... oouuhhhhhhh patut laa saya kene teruskan misi skipping rope saya!!! kalo mcm ni selalu, skipping rope musti putus x muat! aaiisshhh x mo laa mcm tuh...

okey saya pergi Jeram hari Jumaat malam kan... sebelum tuh saya dah janji dengan kazen saya nk mkn seafood japanese buffet.. perghhhhhhhhh makan lagi...
so, atas kelapangan semua, kami pergi ahad malam.. selang 1 hari dr saya mkn besar td... ni makan super duper besar.. lage besar!! teeheee :)
tempat ni kazen saya yang pilih.. die dah pernah pergi banyak kali... die memang pencinta makanan.. (boleh laa ko punya badan 3 kali KECIL dr aku.. hahhaha) aahhh pedulikan itu.. nama tempat nie, Tenji Japanese Buffet..hmmmm tgk nama pon semua sedia maklum denga makanan stail buffet yang disediakan mcm kat hotel2 bila kita berbuka puasa bukan..dan musti uollss ingat makann situ semuanya berasaskan makanan jepun mcm sushi.. anda salah sama sekali.. situ adalah sorga makanan.. series saya x pernah tgk makanan buffet sebanyak dan semewah2 ini... aarrgghhhhhh gile teruja tau... sangat2 teruja.. mcm jakun pon ada sebenarnya.. hahahahahhaha

okey kami masuk buffet jam 9.30 mlm - supper buffet.. sebab ambil supper buffet kerana harganya lebih murah compared to dinner buffet, makanan sama!! cuma masa jer lambat.. supper buffet start jam 9.30- 12.00 tgh mlm... so between tuh korg makan laa smpai x termakan...

payah sgt saya nk bagi tahu apa menu yang ada.. sbb saya x makan kesemuanya perut dah sgt penuh.. terlalu banyak... ini yang saya makan saja okey...
ada ketam bakar, ikan siakap bakar, salmon bakar, salmon steam, salmon x tau nama apa.. banyak sgt salmon, steamboat, sushi, seafood berbagai jenis.. oyster, udang (mcm2 jenis udang pangang, bakar, mentah) aarghh byk sgt laahhh, cookies, cakes, blueberry cheese, tako tao, nasik goreng, kepah bermacam2 masakan, spegethi berjenis2, burger ikan ayam udang, dim sum, nasik goreng, ayam pangang dan ayam mcm2 masakan, kambing panggang... aarghhhh sgt banyak laaa lage.... x tau mcm mana nk bagi tahu.. tsskk tssskk.. dan paling best ada eskem baskin robin, hagen dasz, semua stail ceduk sendiri okey.. makan unlimited!!!
smpai saya tersandar laa kiranya.. balik smpai tidur pon panas badan2.. esok nak pergi kerja x larat coz makan byk perut masih sengal.. macam mana tuh???

ohh saya x kasik tau lagi.. Tenji Rest nie tempat die kat Soho KL, Mount Kiara.. siapa nk makan mcm saya sila laa pergi.. booking dulu yer... harga buffet saya tuh RM49.90 ++ seorg.. tp makan harga mcm beratus ratus seorang... sgt2 puas hati 9.5 star.. deco dlm pon tersangat lah indah.. nmpak higway hartamas kat sebelah.. hehehehehehe

layan laa ini ~~~~~

haaaa ini diaaaaaaaa


Tisu jer pon dah cantek okey....

saya panggil dia abang oyster.. sila tambah lagi.. saya nk makan!!

air kelapa tuh sgt bessttt yer kawan2.. saya minum 4 biji!

kan besst kan makanan neh.... tu laa x caya..

ini dessert dia.... makan laaaaa cake ape korg mau... nommm nommmm

eemmmmmppphhh :P

kan best kan tengok......

sebenarnya ada banyak lagi pic kami yang gila2 gewdix kat sana.. nnt saya tambah lagi....
nnt kalo tgk pic tuh musti gile terkejut.. sume muka da kembung2.. bulat2 belaka... hahahhahaha lucu pon ada!!

nota kaki : saya nak pergi lagi.. sapa nak ikut saya????? thnx to my sweet kazen yg gila jugak.. aisya n baby~ noommm noommmm korang~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...