Wednesday, June 30, 2010

semangat KURUS

okey...
sape rase saya semakin gemuk sekarang sila angkat kaki tangan!! (saya angkat kedua belah tangan)
mmg saya sekarang super duper gemuk yer... saya rasa semakin hari semaki saya kembang mcm belon.. lps nie boleh panggil saya si belon! teeheeeeeeeee~

semalam..
incik z ajak saya pergi Tesco beli barang2 dapur laa apalagi kan.. sementara die mandi dan siap2..(saya dah siap sebab saya dah mandi awal2.. x makeup ape pon.. da kawin nie malas nk cantik2 kalo pergi tesco) sementara tggu incik z, saya nampak bola dlm setor (bola jabulani incik z).. saya main sepak2.. wahhh berpeluh tau~~
terus laaa secara tiba2.. saya teringat kata2 kazen saya :-
"  turun2 jer kereta hug hug.. mcm lama benor x jmpe,
aisya : uikkssss aku ingat baby (panggilan manje adik nya) jer gemuk, ang lage gemuk
saya: huh~~~
aisya : awat jadi mcm ni??? mal tgk sally tgn die sama ngn kaki mal
baby : aku ingat aku jer gemuk ang lage gemuk
sally : yer laaa aku gemuk.. sobb sobbbb "
sedih kan~~ hahahahahah tp saya mmg dah sedia maklum yang saya gemuk

okey kembali pada story td... lps jer saya main bola & teringat kata2 kazen saya tuh trus saya rasa nak kurus.. okey misi pertama mau bli skipping rope kat tesco.

misi berjaya.. dah beli... ini dia >>>>>>

dah bli skipping rope ni.. tp x tau laa saya guna x hari hari... mungkin semangat tahi ayam jer.. hahahhahahahhaa

mcm ni laa kalo saya nk melompat nnt... harap2 semuanya berjaya!!!!!

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...