Friday, September 14, 2012

NST

baru sibuk up entry open house umah.. ehh open house opis kan.. tetiba arini punya newspaper NST keluar terpampang muka aku kat situ.. ehhhhh ehhh

masa tgh breakfast kat pantry pagi td, 1 of my colleague tetiba datang " ehh muka kita masuk dlm NST.. tapiii online punya!" "heh?? on9 jew? paper takde??" "ntah aku cari tapi takde" ok lah cepat2 makan aku pon terus naik bilik.. selak on9 NST.. jumpa! terus kelamkabut print screen.. dasar nk glamer, masuk fesbuk lah khennnssss...

tetiba dtg sorg driver hantar paper nst sebesar2 muka kitorg.. ciss ezueenn ni kata x de dlm paper! ggggrrrrr boleh ke dia x perasan.. 1 page tu.. maklum laa pepagi.. mamai lagi kot.. hahahaha

aku pon gigih tunjuk kat boss sebab muka dia ada kannnnn.. bila aku tunjuk dia senyum je terus ayat ni terpancul dari mulut dia "ehh gamba awak.. tp kenapa gamba awak lagi besar dr saya?? saya kecikk je kat bawh tu??" muahahahahahahhahahahaha
maklum laaa boss committee kan.. huaaaa sbnarnya kitorg yang paksa reporter tu publish gambar kitorg.. tp x sangka lg besar dr gamba boss! sorriiii bosss.. lalalalalalaaaaa

apsal dlm paper nampak muka aku itam ?? da laa itam, beminyak2 pulak tu.. ehh maluuuuuuu


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...