Tuesday, September 11, 2012

adam dan hawa

lepas nora elena, ombak rindu.. ke ombak rindu dulu baru nora elena???.

and now... Adam dan Hawa pulak.. eeeee geram betul aku ngan aaron ajis ni tau! fenomena lagi lah tue..
tapi disebabkan adam dan hawa ni ditanyangkan kat mustika Hd, so x lah meriah sgt fenomena nya.. yelah, sape yg ada mustika n astro beyond jelah yg dapat tgk nye kan.. tp still ada lah kat fb sibuk adam dan hawa tak abis2 sambil memuji kekacakan, keromantisan abg aron! termasuk gak aku.. pukul 10 duk diam2 dpn tibi..

asalnya aku x de lah teruja sgt nak tgk... elehh tipuwww lah tuueee.. tapi disebabkan lagu OST dia dato' ct ft hafiz tu best pulak, mendayu2 kat telinga aku, jadi terus aku ambik inisiatif tonton lah cite ni.. skali tonton tgk abg aaron ajis kenyit mata, terus tetiap hari pon terpacak lah dpn tivi tuh... huahuahuaaaaa...

lepastu nak dijadikan cerita, z pulak kononnya nk jadi romantik jugak.. satu ari tu ntah apa yg dah merasuk, kami gaduh kecil2an.. ewahhh gituwwwww... 2 hari lepas buat bodow sesama sesama sendiri, tetiba z ajak pegi makan..(kengkonon nak ambik ati bebaik lah tu.. ingat aku x tau??) dah tu kalo bab makan, dlm keadaan merajuk pon boleh gak ikutt.. dasaaarrr sanggaaatttsss khennnssss..

aku tgh nak bayar bil telepon tetiba dia masuk MPH.. keluar je hulur kat aku novel.. terkejutt aiii.... "nah u suka tgk cerita ni kan.. ni haa novel dia" eeuuuwwwwww kelaasss laki ai... aku pon takkan lah nak marah lagi?? gila? sebab aku masa dpt tu aku dah tersenyum sambil diiringi ketawa kecil... hahahaha


sekarang ni aku gigih nak abiskan novel ni... dah seminggu berlalu tak jugak abis2nya... kalo dedulu, semalaman aku boleh habiskan.. siap menangis teresak2 lagi .. sekarang?? dah nak masuk 2 minggu dah.. baru separuh... faktor usia kot yer??
nah kau.. exclusive gambar tgh baca novel.. tetiba shinnaz komen gambar ni kat fb "pakai baju kelawar"
ishhh tajam je mata dia! haihhhhhhh makcik sangatttss kan pakai baju kelawar memalam.. okey what masuk je angin.. hahahahaha


drama ni adaptasi novel kat atas tu yer.. hero dia dah tentu laa abg aaron ajis kebanggaan ramai.. heroin dia Nadiya Nissa.. aku rasa okey lah dia ni belakon.. walaupon muka x lah cantik sgt, tp belakon okey je.. x mcm neelofa..harap muka je cantik tp belakon kayu.. tak caya tgk tv3 yg pukul 7 ptg tu.. eeiisshhhh menyampah plak aku tgk dia.. okey dah melalut mengutuk neelofa pulak.. Nadiya Nissa ni slalu blakon ala2 kadar pelakon pembantu je.. yang aku ingat cerita CUN dgn maya karin tu kan.. apa nama dia.. Manis.. auuwwww... lepastu blakon trus dgn aaron ajis jd heroin! kelasss kau... lepastu ada anzalna.. erghhhh boleh laa...

dah laa aku x tau nk review lebih2.. tgk je lah sape yg ada mustika HD.. tetiap isnin-khamis 10.0-10.30mlm.. yg aku tak pueh hatinye.. apeke sekejap nau laaa setengah jam.. baru nak feeling2 dah ada tulisan bersambung......... sakit hatiiiii... 

1 comment:

  1. beb i pun tengah layan cite nii..seriusly si mat haroon tuu..hensem betoll! hahahha..

    u kalau dah tua-tua baca novel ni tak feel okk!!! dulu masa remaja novel tu sehari/satu..dah tu tak buat semua kerja sebab nak hadap novel tuu..now, i malas nak baca! hahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...