Wednesday, September 7, 2011

eid 2011

hye peeps.. ewaahhhh

rasanya masih belom terlewat kot kite nak ucap selamat hari raya, maaf zahir & batin kat korang- korang semua.. :) masih mood raya ni walaupon da seminggu berlalu... setat mnggu ni byk lah invitation raya kena attend.. alhamdulillah.. rejeki... eewwwwwww insyaallah akan attend yang mana termampu.. aahh feeling mcm retis konon.. mcm lah byk sgt kan dpt invitation! -muntah-


disebabkan raya punya mood, dah 2 hari aku asyik stalk je belog2 sape yang show off gambar raya.. berseri2 nampaknya.. sukaa suka... sebenarnya nk jadi kepochi tengok baju raya orang! muahahahaha

my hari raya, sama je mcm korang semua.. beseri seri, ceria je di pagi raya, warna warni kau.. pagi2 as usual mkn ketupat pergi semayang, bersalam2an, berkumpul sanak saudara, meriah gilerss.. afta turn family kiter, turn Family IL lah plak smpai ke malam.. penat woah perut makan.. sian perut kiter.. sobbss T__T

dah laa tgk gambar yang cantik2 pulak eyh....stok byk gila boley muntah! huaaaa

ini family kiter.. comel kan?? aauwww

2 pasangan sejoli kononya T________T

dedulu masa kawen laki mak x puas sanding.. tu sbb masa raya taun ni dia dah ala2 org bersanding atas pelamin.. haihhss T____T

ramai tak? kalo ramai org dewasa aku x kesah, ni ramai kekanak bawah umur! adeehhhh.... okey ni baru separuh.. kau x payah kedekut sangat!!





aku percaya masa aku bebaya derang ni, aku lagi happy dr derang! so sekarang terimalah nasib diri sendiri! soobbsssss


alaahaaaiii kiutnye anak mami sally

 okey ini dah masuk raya kedua.. aku tak larat nak upload gambar bebanyak.. kang korang x muntah, aku muntah dulu... eeuuwww T_______T







korang jangan lah kira bape banyak cela yang ada.. keji weh kalo buat cenggitu... taun dpn aku nk pakai SKII


ni dah raya ketiga, x larat lg dah nk pakai cecantik, pakai je cotton, feeling gadis desa! haakksss

eehh gambar belah my Family In Law terchenta mmg x de ker?? okey aku lupa nk snap picture! taun depan lah yer... >___<

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...