Thursday, December 30, 2010

bubye diary 2010

how korang punya 2010??
me, banyak lah suka duka nanges ketawa didalam tahun ini...
biasalah.. tak semua yang kita lalui itu sentiasa gembira kan?? sobsob.. (dia dah emosi dah) entri penuh emosi neh... haihhsssss



pengalaman banyak lah mengajar saya erti kehidupan... ecececcecee
banyak lah perkara yang tak pernah terjangkau akal fikiran yang telah saya hadapi... bukan senang wooooo hati perlu lah sentiasa kuat dan tabah..
hanya tuhan yang tahu, disaat saya jatuh dan bangun... di saat saya ketawa dan menangis.. bagaimana perasaan itu... :) 
syukur saya masih ada orang2 tersayang disisi dan juga sahabat yang memahami...

semoga 2011 menjadikan saya seorang yang lebih berguna, lebih tabah, lebih bersemangat, lebih ceria, dan semoga hari-hari yang saya lalui baik-baik belaka...





okey last skali, babai diary.... minggu depan kita tukar diary baru... kau sungguh berjasa lah.... teeheee :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...