Wednesday, November 10, 2010

saya suka cornflakes!

siapa suka makan cornflakes dengan susu?? or apa-apa saja cereal dengan susu??
saya suka.. macam kanak-kanak kan?? - sigh-

tapi okey laa kan, sihat... minum susu segar low fat n cereal...
tp cereal tu bagus ke?? kalo yg utk kesihatan, yg dayet2 tu konfem laa bagus kan?? tp kalo kokokrunch or hani star?? cemana? haihhssss.. tp dia sedap! nomm nommm

dirumah saya musti ada stock cereal n susu segar low fat brand marigold HL.. setiap bulan musti beli..
kenapa??

sebab saya rasa bila ada hari saya nak dayet, saya akan makan cereal with low fat milk! heh.. selallu hangat-hangat tahi ayam! mkn cereal sehari jer.. besok makan nasik pulak.. so, x berkesan juga akhirnya... ngeeeeeee

semalam rasa nak dayet tuh tiba2 datang... rasa itu dtg jam 6.30ptg! wth?? berkobar2 okey nk mkn cornflakes.. so, demi memenuhi keinginan dan pemikiran utk dayet, makan lah semangkuk cornflakes sambil tonton chinta candury...

sudahnya, mlm tetap lapar.. choc waffle from M&S ttp menjadi pilihan.. cemana tu?? haiihssss
jgn komplen sudu saya! bila makan cereal, harus lah sudu plastik.. baru lah feel mcm kanak2..

2 comments:

  1. dont worry dear!! I pun sama mcm u!! haizi lagi pelik kalo I tak beli cereal or dia tengok balang cococrunch tu dah habis! prihatin tak? hahahaha...I ada new cereal yang nak tunjuk! beli bende alah tu siap dapat cd lagi!! hahaahah

    ReplyDelete
  2. apa? apa?? cereal apa?? hihihi semangat tau.. babe i pon ada beli 1 brand cereal ni.. ada banana.. sedapp tp a bit pricy.. nk mkn sayang.... muahahahaa

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...