Thursday, November 11, 2010

banana nut crunch!

hari ni nk cerita pasal cereal lagi..
kononnya keseinambungan dr kisah cereal cornfalkes yang lepas.. :)

bila saya buat post pasal cereal, saya x sangka my sweet friend shinnaz pon sgt suka kan cereal yang bermacam-macam tu....

then only saya realize both of us ada chemistry..( waahh mcm org bercinta kan?? no laah.. apa salahnya kan kawan2 yang ada sama minat dan citarasa...) bukan setakat kami suka makan cereal jer.. haizi ckp (husband shinnaz) kami sama dr segi chubby.. kejam tau haizi! selain tu byk lagi.. tp maybe kebetulan kan... saya suka biskut M&S, shinnaz pon suka.. kami suka melancong,  kami suka pisang, byk laa benda yang sama lagi.. sampai husband saya pon ckp kitorg meniru satu sama lain... hahahhahahahahahaha nk tiru mcm mana? saya & shinnaz jarang jumpa tahu tak!!!.....

okey sebenarnya, entry ni nk tunjuk kat shinnaz.. jenis cereal selain dr kokokrunch tuh... semalam dia tunjuk nestle fitness almond.. hari ni saya tunjuk banana nut crunch!

cereal ni sedap tau! x tipu... so sumtimes saya ambil cereal ni pagi-pagi kat office.. kat rumah x der.. kat rumah ada cereal kanak2 tuh... hehehehehe
perisa banana tu my favorite.. sedap.. rasa manis2 pisang.. saya mmg suka pisang okey.. dr buah sehingga lah buat cekodok..! hahahahahaha..
blueberry pon not bad... sedap jugak.. kadang2 makan campur kan dua2.. ngeeeee 


harga dia a bit pricy compared dgn cereal lain or cereal kanak2 tuh.. tp x per lah demi menjaga kesihatan yang baik.. hahahahahahha jgn risau walaupun mahal, ia masih mampu dimiliki.. x lah sampai RM20.00 sekotak.. cuma belas2 ringgit.. so, kena mkn jimat2.. sebulan beli sekotak jer... ngeeeee siapa yang mampu boleh beli banyak! mahal x pe kan, janji sedap... nomm nommm 

shinnaz ; meh laa kita kumpul bermacam-macam jenis cereal lagi.. i nk beli yg fitness almond tuh.. nnt dpt CD kan, leh joget! sukaaaaaaa

4 comments:

  1. hahahahha...mmg pun haizi tuh! dia kata kite chubby..chubby comel jgk lahkan? haha.

    jom kita rasa mcm2 cereal lagi..ingat tak kat phuket pun nak cari cereal..lawak kan? hahahah..nanti I nak beli blueberry tu lah! ;)

    thanks ur info!

    ReplyDelete
  2. hahaha aah.. kat phuket i mkn cereal hari yg u x turun! wahahahahahahhahaha

    blueberry tu x sesedap banana tau...

    ReplyDelete
  3. wah makan berkhasiat..bgs2..keep it up!heheh

    ReplyDelete
  4. nk jugak kurus dan canteekk mcm yani!! hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...