Friday, May 21, 2010

mimpi semalam..

Having you with me is my biggest happiness for my whole life. If I can live for the second time, still want to know you and have you for my whole life.

[ :) bunyik sgt syahdu dan kasih sayang ...romantis katanya ]

ok ok.. quote kt atas nie sgt ade kene mengena ngn entry saya kali ini... (x payah nk merepek panjang2)

mlm td.. saya mengalami mimpi sgt dasyat tp sungguh indah bile dikenang...org kata mimpi mainan tidur.. x kesah laa kan... (apelaaa org lain pon mimpi gak... takk taakk mimpi saya sgt pelik.. buat saya tersenyum sahaja sepanjang hari mcm nie :) )
ceritanya.....
saya telah dipaksa berkahwin!! (whut? ape yg pelik??? yer laa maybe bg org yg belum kawin x pelik laa mungkin juga die akan rasa gembira.. tp saya da kahwin~~ musti laa saya pelik sbb suami saya pon ada dlm mimpi itu) suami saya itu (dlm mimpi) tersangat2 laa hensem okey! dlm masa yg sama saya juga sedang hangat bercinta dengan seorg lelaki.. (suami saya sendiri sekarang neh) hahahhahaha apakah maksud disebalik nya?? eemmpphh
ok, dlm mimpi tuh marriage weollss sgt2 x masuk diakal.. saya x suka dengan marriage itu.. tp suami saya sgt cool.. sgt sporting, sgt memahami. die tahu saya bercinta dgn lelaki lain.. tp die x pernah paksa saya menjadi spt isteri2 yg normal.. waahhh x normal kah??? musti laa tak normal kan... kau kehulu, aku ke hilir... (pendek kata mcm dlm cite adamaya mase memula tuhh) hahhaha tp si suami nie sgt2 laa romantis gile bapak.. die introduce saya pada kawan2 nya.. 'she's my beloved wife' sgt2 indah okeh mase itu.. saya mula impikan real life saya spt itu.. sama seperti itu... tp.. x tau laa kan.. ummppssss ~~ (tulun fikirkan... da tempoh setahun kahwin adakah suami saya seromantis itu?) dan banyak laa lage perkara yg x terduga dek akal neh.. senang cite romantis abes laa kalah kan romeo n juliet.. tp dlm mimpi itu saya sentiasa bersikap ego dingin.. saya x pernah melakukan tanggungjawab saya sbg isteri.. (paham x? paham x?). dan akhirnya dan lama kelamaan nya saya mula jatuh cinta pada nya.. jatuh cinta... cinta yg indah... dan kekasih saya tuh.. saya mula membencinya... (kesian lelaki itu a.k.a suami saya sekarang)

so, kesimpulannya dr mimpi ini, saya ingin memberitahu.. betapa indahnya perasaan itu!!~~~ seyes sangat2 cute, sangat indah okey (wahh byk da keluar perkataan indah neh.. mmg indah best betol laa kan) atleast saya merasa hidup mcm tu walaupon dlm mimpi..
dan tiba2.. saya terjaga.. menurut kata suami saya (real life laa neh) saya jaga2 tetiba saya merangkak.. pehal?? suami saya dtg peluk pegang saya.. kunun takut jatuh.. saya buka mata.. jam pukul 1.15 am.. (suami saya belum tidur tengah layan FB! teeeheeeeee dan saya tersenyumm sendiri~` smpai laa sekarang! teeheeeeeee :)

:- mimpi saya ini seperti dlm novel.. hahaha pedulikan.. janji saya dah merasa dan menjiwai watak itu!

okey.. smpai sini sahaja... sekian...

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...