Thursday, August 5, 2010

sesi mengemas pejabat sendiri

okey hari ini sesi mngemas bilik pejabat saya....
senang nak ckp sesi mengemas office saya lah... simple...

siapa yang tak suka kan pejabat yang kemas, cozy, dan cantik ?? saya pon teringin sgt nk tempat yang cozy, yg selesa dan sememangnya cantik.. tp kadang2 saya sendiri pon tak tahu mcm mana nak kemas.. ngeeeeee~ :).. saya rasa susun atur pejabat lagi susah dr susun atur rumah.. dengan ruang nya yang terhad, dengan peralatan yang terlalu banyak.. uhhh sungguh menyiksakan... itu belum termasuk segala kertas2 yang besepah2.. sometimes saya rasa tempat saya hanya kemas beberapa minit saja.. lepas tuh.. entah... ~~ tak tahu.... pening semula.. dengan kerja saya yang 'ber-tons2' (waahhhh mcm kontraktor saya neh).. hahhahahhaha

sebenarnya saya sendiri serabut dgn tempat saya.. serabut yang teramat2... byk file, byk kertas! itu yang pasti... itu pon belum termasuk banyak stok makann dlm almari tuh... hahahaha itu simpan!dengan fax machine, dengan printer.. aahhhhh pening laaa....

sekarang saya memulakan misi menyusun atur kembali tempat serabut ini.... saya teringin nak jadikan bilik saya mcm ini...
tp kelihatan melampau kan??? mcm melawan boss saja.... heeeee.. (apa salahnya impian)

yuppsss almari putih mcm kat tepi tuh saya dah order.. tggu nak dapat jer lagi.. boss dah sign... hehehehe tenkiu boss approve kan requisition saya... cuma beza dia putih, saya mintak kaler wooden with glass sliding door.. (melampau tau saya.. x pa janji boss tak marah)

ini tempat saya.. nk upgrade dah... nak tolak semua meja ke depan sikit, then nk letak almari besar kat tepi dinding belah sana..
aahhhh mcm mana lagi nak buat??? tak tahu laahh... tggu barang smpai dulu lah....
hmmm sepah kan??? tu laa saya kata.... ini belom tgk whole bilik saya lagi... pening tau... dengan almari file nya lagi kat tepi... aaahhhh benci laaaa nak tukar bilik boleh tak boss?????

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...