Thursday, July 7, 2011

terasa sungguh comel diri ini.. winkkk

tengok tajuk pon dah rasa nk muntah ! huahuahua
okey.. okey.. sila muntah sekarang.... T___T

disebabkan sang penyapu dah terlampau buruk siap cabang cabang mcm hujung ekor kuda.. betambah melampau bila ada org kata "ehh rambut yu ujung dia cabang 6!" omg! keji nya.. lagi keji bila ada yang mula panggil "yu ngn kak limah mcm dah nak sama" okeh sentap! T__T

so semalam hari jenjalan pavilion lepas balik kerja, terus decide nk pergi saloon kt sg wang! mahal nak mampos sesaloon kat sana! haihhsss tp disebabkan sifat gelojoh tetambah geli geleman tgk rambut kat cermin besar Forever 21 pavvi, terus buat misi pemotongan... gila lenguh kaki aku pusing sg wang cr saloon memurah! sumenye potong rambut rega dia 50++.. tensi.. hampir2 takjadi... tp disebabkan niat murni agaknya dah sesambil urut-urut kaki jumpa saloon ptg rambut + sabun cuci dgn harga rm28! apaalaaggii lajuuu bedesup tolak cermin kaca.. lps tu takmo plak propesional bagai.. junior sudehhh... bangsa kedekut! dah laa nk junior siap suh buat lelawa.. x lawa aku suh oter sampai lawa.. muahahaha hak penggunaa.. hak pengguna >__<

tp kan, aku rasa derang ni penipu je tau.. kalo ko ambik pro, kena byr haruslah mahal.. tp org tuu jugak! pecayalah! sbbnyeeerrrrr.. aku dah byk kali tejadi.. kalo ko pilih pro org tu, kalo ko pilih junior, dah diaaa jugaakk yg memotong! so serbis adalah sama! beza cuma dia rajin sembang ngn ko.. kalo junior dia akan sembang cina ngn member dia! so x payah sesusah nk pilih pro bagai! muahahaha.. sape kaya je boleh pilih pro.. sapa kedekut, ikut je cara aku! muahahaha tp tak tau lah plak aku kalo betul2 ada beza.. :(

nak tengok nyeah wajah terbaru yang perasan bajet comell gilerrss ibarat doploh satuu tahun.. <<-- boleh sediakan baldi utk yang tak tahan! muahahaha
ehh tp serius nmpak muda gilerrrssss .. perasan lagi.. adeehhssss >__<









 kasik closed up sikit

 lagiiii..... boleh muntah! week weekk


ini zaman rambut panjang sehingga begelar kak limah

see.. ada bezakan rupa rambut panjang dan pendek... panjang pun cun nmpak wanitass gituw.. bila pendek nmpak muda belia.. auuwwwww <--- rasa nak lempang diri sendiri! huaaahuaaahuaaaaaa

5 comments:

  1. panjang ke pendek ke janji happy ...:)

    ReplyDelete
  2. Panjang ka pendek,hg tetap cun..tapi pendek lebih comel..hehe

    ReplyDelete
  3. yang penting kita sentiasa bersyukur dan terus gembira..heee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...