Friday, February 11, 2011

mari lihat menu hari ini

ada orang kata kan.. orang laa kata bukan saya paksa..
saya pandai masak.. saya masak sedap... saya rajin masak... what laa kan~~~ hahah kembang bontot kejap...
tenkiu kat orang2 yang kata mcm tu samada ikhlas ataupon tak.. atau pun sekadar nk ckp supaya saya masakkan tuk derang.. tak tahu lah yang mana satu.. kira dah puji tu saya terima lah kan... :D iklas or tak lantak korang! ^___^

ini menu 2 hari lepas... jarang tau sebenarnya tunjuk kat orang dlm FB.. tp rituh saya masukkan sebb nak tag seorang member.. dia sebok sgt tanya saya masak pe... ke saya yang sebok nk bg tau dia pun tak tau lah...bila dah masuk kat FB jugak, haruslah banyak org komen kan?? hahahahahhaah


sehari sebelum tu saya dapat ikan pekasam dr seseorang yang pulang ke Kedah.. adat laa kan bila orang balik kampung suka nk memesan itu ini... huahuahuhuauahua so saya dan meesya ni pon sebok memesan .. kata pekasam kedah kan cukup sedap.. kesian dia tau kena buli.. dah laa tak pernah beli pekasam.. u okey kan Yut?? no problem.. dah selamat masuk perut i pon.. ngeh ngeh ngeh btw pekasam tu sedap! cukup rasa.. appreciate usaha u pergi cari pekasam tuk wealls.. kan meesya kan? ko ckp terima kasih kat yut cepat! then ko suh aku bawak g office tapi ko tak makan kan?? kesian tau aku usaha pepagi pack tuk ko.. dah aku bawak balik semula.. -____-

so, menu hari itu merupakan asam pedas ayam, ikan pekasam goreng dan ulam-ulaman... satu partner yang cukup baik kan?? sedap smpai 2 pinggan melantak.. lupa istilah diet.. buruk sungguh.. haihhssssss
ikan pekasam kedah .. credit to Yut! muahahaha

asam pedas ayam.. sedap forever! perasan lagi
okey hari ni nak masak apa? x nak masak sebab teringin nak makan beger kat abang tepi jalan.. esok nak buat kaipap kentang! ngeeeeeeee ^____^

1 comment:

  1. pergh sedapnya ikan pekasam..gee nak jugak..hehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...