Wednesday, April 8, 2009

muvie of the week - confession of shopaholic


last sunday, aku ngn tunang tersayang pergi tonton muvie nie... spt yg dijanjikan...
mase beratur tuh smpat gak laaa gaduh2 ngn tunang aku.. die nk tgk fast furious, aku nk tgk muvie nie (almaklumlaa laki mane layan cite cenggini)
dek kerana sayng nye pasal.. last skali ikut laa pilihan aku...
memula tuh full tp digagahkan gak g tya counter tuh ader kosong lage x..
naseb menyebelahi aku, so dpt laaa jugak..
first time aku tonton wayang kat cinema neh.. AEON bkt tinggi klang... (bru blk kenduri area situ, singgah laa) slalu tgk kat mid valley or pavillion jer.. panggung sini x best sgt.. berbeza ngn mid or pavillion...
cerita neh mmg kene laa kat batang idung sendiri.. aku rase bukan aku jer terasa.. memana pompuan pon akan makan dlm ar bile tgk cite neh... tunang aku, siap leh compare ngn aku lage... hahahhahahha
anyway, aku enjoy laaa tgk cite neh
pompuan yg gile shopping~~~ ahaakkksssssss~~~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...