Tuesday, September 27, 2011

last raya 2011

ehh esok dah abis raya kan? kejap lah pulak rasanya.. :(
lepas ni dah x boleh nak makan sedap2 lagi... soobbssss  T___________T

seriusly rasanya raya tahun ni adalah raya paling sibuk sekali didunia.. ewaahhhhh mcm ahli parlimen ko yeah... muahahahhaa
takk.. takk... raya kali ni mmg sibuk! sibuk makan! sibuk pergi raya rumah orang.. sampaikan pintu sendiri sentiasa tutup! tak aci kan gini.. huahauhauhauahuahau
i pernah janji tau nk buat open haus tahun ni.. tp see... x de jugak! sorry yer kengkawan! :( hukum laaa daku wei... matilamaaakkkkkk

dari raya pertama sibuk beraya rumah sesedara mara, lps tu weekdays penuhi invitation raya opis2 yg menjemput.. direct sebulan.. ko mampu? adeehhh.. jimat duit lunch! boleh kata hari2.. saya kan kerja syarikat lebuhraya.. so, byk laa invitation dr syarikat2 lebuhraya yang lain.. lepastu tambah dgn perangai buruk, semua invitation nk penuhi... xde yg ditolak.. dasarrrrr.... lepas tu kau gemss ko bising mcm ungka.. benci tauuu T____T

weekend pulak, serius x duduk rumah! every weekend sabtu ahad pergi open haus.. pintu rumah saya yang asik ttp.. kesian kawan2 saya.. sori yer darl :( taun dpn, org pulak ttp pintu utk aku.. huahauahuaahuaaa jangan laa jangan laaa... rumah i flexi, x raya pon uall boleh datang.. wahhh gituwwwww  >____<

penat tau bulan raya ni.. rasa mcm restless.. bdn restless, perut apatah lagi.. saya rasa saya gain weight lah.. soobbsss... gemsss sgt..

gambar pertama haruslah sesi orang terjah rumah kiter.. supaya tak lah nampak useless sgt.. asik pergi rumah orang je kannsss.. muahahaha tuan rumah haaa tu haa... senang aku jamu korang dlm tong jer sambil sesembang... ehh nnt kalo rajin kiter buat entry pasal sesi ni yer.. tgk tu.. kalo rajin okeh.. diulangi kalo rajin!
 ini dah tak ingat minggu keberapa.. tp i ingat masa arini saja i ada 3 buah rumah! hahahaha ko daya? tgk muka maakk... bekilat2 gasakk.. nasib pulak pakai bju kurung.. dapat tutup cela!
ini last week dekat rumah kawan kiter izat.. ehh ehh ada shinaz lah... :p
tengok tengok kan kiter kata kiter gain weight.. soobsssssterus menyorok belakang orang bila ambik gambar! tak aciiiii
ini rasa super cute bila ambik gambar gitu.. auuwww -muntah- ehh derang lagi kan?? hahahaha

sebenarnya banyak lagi.. tp malas lah nak letak.. maluuuuuuuuu.. huahuahuahua -rasa nk lempang je kanss.. pangggggg

ehh tak sabar nak raya tahun depan pulak.. cane lah rupanya.. **winnkkkkk

taun ni saya tak dapat habiskan puasa 6! dpt 4 hari jer... T____T

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...